Tam Beslen, Tam Yaşa!

Tam Beslen, Tam Yaşa!

Herkese Merhaba,
Öncelikle buradan yaza sadece 2 ay kaldığını hatırlatmak isterim!:) Şaka şaka, öncelikle tabi ki herkese mutlu, huzurlu , sağlıklı, bir hafta diliyorum! :) Evet arkadaşlar, şimdi gelelim bu hafta ki blog yazımıza. Sosyal ağlarda takip ettiğiniz gibi bir süredir sağlıklı yaşamla ilgileniyorum. Sadece fit görünmek veya kilo kontrolüm için değil, ileride sağlıklı bir birey olmak ve sağlıkla yaşlanmak için gerçekten çaba çok çaba sarf ediyorum. Bu anlamda spor yapıyor, birçok makale okuyor ve diyetisyen gibi konusunda uzman birçok arkadaşlarımla karşılıklı bilgilerimizi paylaşıyoruz. Kısacası sağlıklı yaşamı motto haline getirip, yiyeceğim ve içeceğim her şeyin en iyisini kendim için temin etmeye çalışıyorum. Bugün ise yine ufak bir sırrımı sizlerle paylaşıyor olacağım. Özellikle kendi diyetimde ( diyet deyince hemen kilo kaybı için sanmayın sağlıklı yaşamdan bahsediyorum :) ) diyetisyenim ve ben, sağlıklı yaşamak ve fit kalmak için sofradan ekmeği eksik etmemek gerektiğini savunuyoruz. Şimdi yaz yaklaşıyor, diyet diyorsun, ekmekte ne mana? demeyin bana sakın! :) Ekmeksiz diyet olmaz arkadaşlar, önemli olan ekmeğin içeriği ve hangi ekmeği yediğiniz. Diyetiniz veya sağlıklı yaşamınız için gerekli olan zengin besin kaynağı kesinlikle ekmekte bulunuyor. Gün aşırı spor yaptığımı varsayarsak, günlük diyetimde, toplam 6 dilim ekmeği mutlaka tüketiyorum. Evet, yanlış duymadınız tam 6 dilim ekmek! :) Ekmek ile alakalı önyargılarınızı kırın arkadaşlar, vitamin ve mineral bakımından kaliteli bir içeriğe sahip olan ekmek kilo aldırmaz, aksine cildi besler, enerji verir, kasları güçlendirir hatta yağ yakımına destek olur. Sindirim sistemini düzenler ve içindeki mineraller bakımından anti-aging özelliğe sahip olan ekmek, düzenli tüketildiğinde yaşam kalitenizi arttırır. Ben ise bu içeriklere sahip, mineral bakımından zengin olan UNO Premium Çavdarlı, Karabuğdaylıyı ve Çiya tohumlu dilimli ekmeği tercih ediyor, soframdan eksik etmiyorum. Tam tane Tahıllı UNO Premium ürünlerinde, diğer ekmeklerden farklı olarak, tam bir tahıl tanesi ayrıştırılmadan, doğal haliyle kullanılıyor. Buda demek oluyor ki, tahılın sadece unsu özü değil, rüşeym ve kepek kısımları da bulunuyor. İşte bu yumuşacık taptaze dilimli ekmekleri; sabah, öğle ve akşam olmak üzere sıklıkla tüketiyorum. Hatta öyle ki, dışarıda yemek yiyecek zorunda isem, UNO dilimli ekmeğimi yanımda alıyor, çantama 2 dilim atarak evden öyle çıkıyorum. Bunun yanı sıra bazen öğle yemeklerimi yanımda taşıyor, UNO Premium Sandwince Tam Buğday sandviç ekmeği arasına light peynir, 3 dilim hindi füme, bir tutam çörek otu, bir de domates, salatalık ve yeşil biberi ekleyerek sağlıklı bir öğün oluşturuyorum . Kısacası bu faydalı besini çantamdan ve soframdan eksik etmiyor, ileri ki yaşlarıma yatırım yapıyorum. Siz de gelin bugün kendinize bir iyilik yapın, ekmeğinizi sofradan eksik etmeyerek, Tam Beslenin, Tam Yaşayın…

fulya sezen

fulya sezen

fulya sezen

fulya sezen

fulya sezen

fulya sezen

fulya sezen